Motopompa Tohatsu VC82ASE M16/8 {Tohatsu+VC82ASE+M16/8}

0.00 0

Niedostępne

0,00
Zapytaj o towar
Ta strona używa reCAPTCHA Google. Obowiązuje Polityka Prywatności i Regulamin Google.

Motopompa Tohatsu VC82ASE M16/8

MOTOPOMPA POŻARNICZA TOHATSU
MODEL VC82ASE
Wyposażenie:
Reflektor oświetlający
Skrzynka na narzędzia
Zespół ładowania akumulatora
Zestaw narzędzi

SPECYFIKACJA:
SILNIK
TYP: silnik benzynowy, 2-suwowy, 2-cylindrowy, chłodzony wodą.

POMPA
TYP Jednostrumieniowa, jednostopniowa pompa turbinowa.


MODEL: 2WT78GA.


NASADY TŁOCZNE (A): 2 x STORZ B (75).


ŚREDNICA, SKOK I LICZBA CYLINDRÓW: 78 mm x 78 mm x 2.


NASADA SSAWNA (B): 1 x STORZ A (110).


POJEMNOŚĆ SKOKOWA: 746 cm3


ZALEWANIE (zasysanie wody): (max. wys. ssania: 9 m)


Pompa próżniowa łopatkowa (bezolejowa).


MOC NOMINALNA: 55 KM (40,5 kW).


WYDAJNOŚĆ:
Dla wysokości ssania 1,5 m:
- przy ciśnieniu 10 bar:
- przy ciśnieniu 8 bar:
- przy ciśnieniu 4 bar:

Dla wysokości ssania 7,5 m:
- przy ciśnieniu 8 bar
1.430 l / min.
1.850 l / min.
2.150 l / min.
1.059 l / min.

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA: ok. 18 l.
ZUŻYCIE PALIWA: Ok. 18 l/godz (przy ciśnieniu 8 bar i wydajności 1600 l/min).
Czas zasysania:
- przy wysokości ssania 1,5 m: 4,2 s
- przy wysokości ssania 7,5 m: 19,8 s
UKŁAD ROZRUCHOWY: Rozrusznik oraz automatyczny układ reakcyjny (linka rozruchowa).

SYSTEM ZASYSANIA PALIWA: Automatyczny.
SMAROWANIE: Mieszanka benzyny i oleju (mieszanie automatyczne).

Wymiary: dł.780, szer. 695, wys. 810 [mm]

ZAPŁON: Iskrownik w kole zamachowym.
OŚWIETLENIE:
Reflektor strumieniowy 12 V, 35 W.
– bez paliwa:
– z paliwem:
Masa (kompletna, z nasadami i zaślepkami):
ok. 106,50 kg.
ok. 119,00 kg.
AKUMULATOR: 12 V, 16Ah.
Motopompa posiada świadectwo dopuszczenia CNBOP nr 1694/2013.

MOTOPOMPA POŻARNICZA TOHATSU M16/8
MODEL VC82ASE
Model VC82ASE M16/8 posiada nowoczesne rozwiązania techniczne, co zwiększa do maksimum jego operatywność pożarniczą oraz bezpieczeństwo użytkowania.
1. Lekka i zwarta konstrukcja
Masa tego modelu w stanie suchym wynosi zaledwie około 94 kg, a konstrukcja jest bardzo zwarta. Przy takiej wadze i rozmiarach pompa może być łatwo przenoszona przez dwie osoby i ustawiona w pobliżu pożaru, nawet w ciasnych i trudno dostępnych miejscach. Są to istotne cechy dla pomp pożarniczych przenośnych, umożliwiające szybkie rozpoczęcie akcji gaśniczej.
Silnik zaprojektowano i wyprodukowano wyłącznie do zastosowania w pompach pożarniczych. Wysoka sprawność, lekkość i niewielkie rozmiary podnoszą jego niezawodność i trwałość.
Większość części składowych silnika i pompy jest wykonana z odpornego na korozję stopu aluminiowego, co redukuje wagę i przedłuża trwałość użytkową.

2. Silnik o dużej mocy i wysokiej niezawodności, z automatycznym dozowaniem oleju do paliwa Opracowano specjalny silnik do zastosowania wyłącznie w modelu VC82ASE. Pozwoliło to na precyzyjne połączenie sprawności silnika z wymaganiami pompy oraz uprościło jej całą konstrukcję. Benzyna i olej są mieszane automatycznie w proporcji dopasowanej do prędkości obrotowej silnika. System ten eliminuje potrzebę wstępnego mieszania paliwa. Kiedy 3/4 oleju w zbiorniku zostanie zużyte, włączy się lampka na monitorze oraz brzęczyk.

3. Niski poziom hałasu silnika
Zarówno na otworze wlotowym jak i wylotowym zamontowano tłumiki, co znacznie obniża poziom hałasu silnika.

4. Wysokosprawna pompa
Model VC82ASE odznacza się wyjątkowo wysoką wydajnością w porównaniu do innych przenośnych pomp pożarniczych tej klasy. Przy wysokości ssania 1,5 m wydajność wynosi 1.850 l/min przy ciśn. 8 bar, a 2.150 l/min przy ciśn.4 bar.

5. Bezolejowa pompa próżniowa
W modelu tym zastosowano bezolejową pompę próżniową jako wyposażenie standardowe. Pozwala to nie tylko oszczędzać olej, ale również chroni przed zanieczyszczeniem środowiska, ponieważ nie stosuje się oleju jako uszczelniacza. Czas zasysania wody jest następujący:
ok. 4,0 sek. przy Hs = 1,5 m
ok. 20 sek. przy Hs = 7,5 m
Zastosowana łopatkowa pompa prózniowa ma możliwość podnoszenia wody na wysokość do 9 m).

6. Obudowa zapewniająca całkowitą ochronę pompy
Obudowa pompy chroni silnik przed zalaniem wodą i może być łatwo zdejmowana dla potrzeb serwisu. Opływowy kształt obudowy podnosi atrakcyjność pompy i bezpieczeństwo użytkowania.

7. Zamknięty system wody chłodzącej
System ten wprowadza zamknięty obieg wody chłodzącej bez jej wypuszczania na zewnątrz. Dzięki temu pompa moŜe pracować na suchej lub czystej powierzchni nie zanieczyszczając jej, a ponadto oszczędza wodę.

8. Podwójne wyjście tłoczne
Pompa wyposażona jest w dwa obrotowe (w zakresie 90°) wyjścia tłoczne, zakończone nasadami STORZ B (75).

9. Gaźnik z automatycznym zasysaniem
Dzięki specjalnemu gaźnikowi Tohatsu z automatycznym zasysaniem zastosowanemu w tym modelu silnik jest uruchamiany znacznie szybciej, niezależnie od warunków klimatycznych. Nie ma tu gałki zasysacza, ponieważ nie ma potrzeby regulowania zasysacza.

10. Nie wymagający konserwacji akumulator
Zastosowany akumulator jest uszczelniony i nie wymaga konserwacji. Po wypełnieniu go specjalnym elektrolitem nie ma potrzeby uzupełniania elektrolitu, jak w innych akumulatorach.

11. Spust paliwa
Model VC82ASE jest wyposażony w zawór spustowy komory pływakowej, zapewniający łatwe usuwanie niezużytego paliwa z gaźnika. Paliwo powinno być spuszczane z komory pływakowej po każdym użytkowaniu pompy, aby zapewnić stałą moŜliwość szybkiego uruchomienia silnika w nagłych wypadkach.

12. Czujnik zabezpieczający silnik przed przegrzaniem
Aby zabezpieczyć silnik przed stratami wody chłodzącej oraz chronić pompę, kiedy nie ma tłoczenia wody, w modelu tym przewidziano ochronę przed przegrzaniem. Urządzenie automatycznie zatrzymuje silnik, kiedy temperatura pracy osiąga 80°C. Po automatycznym zatrzymaniu silnika moŜna ponownie włączyć czujnik przy pomocy specjalnie zaprojektowanego przełącznika. UmoŜliwia to operatorowi pompy kontrolowanie pracy w nadzwyczajnych sytuacjach.

13. Scentralizowane sterowanie
Wszystkie urządzenia pomiarowe, gałka sterowania tarczą przepustnicy oraz przełączniki są umieszczone na panelu sterowniczym dla ułatwienia obsługi. Panel sterowniczy zawiera takŜe Monitor OK, zapewniający łatwą wizualną kontrolę pracy pompy.

14. Nierdzewny zbiornik paliwa
Wykonanie zbiornika paliwa z nierdzewnej stali zapobiega korozji, zapewniając długi okres eksploatacji urządzenia.

15. Niezawodny rozrusznik elektryczny oraz rezerwowy rozrusznik z wykorzystaniem reakcji
Aby zagwarantować rozruch silnika w każdych warunkach zainstalowano wysokiej jakości rozrusznik elektryczny oraz rezerwowy rozrusznik z wykorzystaniem reakcji.

Model wycofany ze sprzedaży.

Odbiór własny 0 zł
Kurier GLS / DPD / Fedex 0 zł
Zaloguj się aby dodać opinię
Używamy plików cookies.